Olajos lemosó teszt

Most a KOSÉ COSMEPORT SOFTYMO SPEEDY CLEANSING OIL-ról szeretném nektek leírni a személyes tapasztalataimat. 

Én először olajos lemosót akkor használtam, amikor áttértem a koreai arcápolásra és az eddigi tapasztalataim után valószínűleg ez az arcápolási rutinom továbbra is egy szerves része marad. 

De akkor térünk is rá az említett arclemosóra. 
Én öt csillagból négyet adnék neki. 
Ami mellette szól: 

  • illatanyag mentes
  • az összetevői szépek 
  • gyengéden tisztít
  • nem szárítja ki a bőrömet
  • minden bőrtípusra megfelelő

Viszont azt vettem észre, hogy a szemhélytussal és a szempillaspiállal már kicsit nehezebben birkózik meg. Jobban át kell vele dörzsölni a szememet, amit nem feltétlenül kedvelek. Szóval általában még az ott maradt sminket át kell még törölnöm egy kis micellás vízzel. 
Összességében szerintem érdemes kipróbálni, én nem bántam meg. De mivel szeretek új termékeket is letesztelni, a következő ádlozat már egy másik lemosó lesz.

Készítettem néhány képet is, hogy miként távolítja el egy sima hétköznapi rúzst a kezemről. Majd az utolsó képen maga a szóban forgó termék látható. 

img_5320.JPG

img_5329.JPG

img_5332.JPG

kose-cosmeport-softymo-speedy-cleansing-oil-ujs-300-300.png