Primer és a karikák

Sajnos nekem elég karikásak a szemeim. Egyrészt mert nagyon vékony a bőröm és a lila erek jobban látszanak, erre rátesz még az egy lapáttal, hogy elég fehér is vagyok, télen pedig különösen kifakulok, harmadrészt pedig ez örökletes is.

Szóval nekem mindig nagy kérdés volt hogy hogyan tudnám a legjobban elfedni azokat a fránya karikákat úgy, hogy az tartós is maradjon. Sok primer között nézelődtem. Végül erre L'Oreal Paris darabra esett a választásom. Minden primer között ez a lazac szín az, ami kifejezetten a sötét árnyalatokat fedi a bőrön. 

Én általában ezt úgy használom, hogy miután megvolt a megfelelő hidratálás, utána viszek fel ebből keveset a szemem alá. Mivel elég folyékony az állaga és jól pigmentált ezért nem szükséges sok belőle. Majd ezt tapicskoló mozdulatokkal elegyengetem. Utána jöhet az alapozó és néha teszek egy pici korrektort rá, mostanában viszont nem sűrűn szoktam. DE ha korrektor akkor Catrice Liquid Camouflage. 

Ebből biztosan ismeritek a tégelyes változatot is. Viszont nekem az nem nagyon a kedvencem, mert a pár óra elteltével a szemem alatti apró ráncokba eléggé bele tud ülni a bőröm pedig kifejezetten csúnyának és száraznak néz ki tőle, így én ezt a folyékony változatot használom és nagyon meg vagyok vele elégedve, már többször vásároltam újra, nemrég fogyott el megint. Erősen pigmentált és nap végééig az arcodon marad, nem oxidálódik el.