Esti arcápoló rutin

A nap során számtalan szennyeződés rakódik az arcunkra, így számomra az esti arctisztítás már-már egy újjászületés. Az én bőrtípusom normál, enyhén érzékeny és picit száraz. 

Hetente egyszer szoktam használni egy cukros arcpakolást amit Koreából rendeltem pár hónapja (de még mindig megvan a tégely fele). Mivel ebben a pakolásban vannak durvább szemcsék is, így én vizes bőrre kenem fel az anyagot, így nekem nem szokott kipirosodni a már említett, érzékeny bőröm. Majd jól belemasszírozom a bőrömbe és 15-20 percet magamon hagyom, hogy ezalatt az idő alatt a különböző vitaminok jól be tudjanak szívódni. Mondanom sem kell, ezután a bőröm akár csak a baba popsi. Az elhalt hámsejteket eltávolítva így a pattanásokat is megelőzhetjük, mert nem tömődnek el a pólusok. De ahogy már említettem, ezt csak heti egyszer alkalmazom, mert az sem jó ha túlhámlasztjuk a bőrünket. De természetesen ezt a pakolást csak azután használom miután a sminket és egyéb szennyeződéseket eltávolítottam az Yves Rocher új, érzékeny bőrre kifejlesztett micellás vizével. Majd ezt leöblítem az arcomról és csak ezután jöhet a pakolás. Mindezek után jöhet a tonizálás. Jelenleg egy szintén Koreából rendelt Cosrx márkájú tonikot használok amivel teljesen meg vagyok elégedve. Lassan egy éve használom és most tartok a flakon felénél. Majd ha ezt beszívta a bőröm, jöhet az éjszakai hidratáló krém. Jelenleg szintén az Yves Rochertől használok egy hidratáló krémet abból a termékcsaládból, ahova a micellás víz is tartozik. Ezt a krémet, még ajándékba kaptam de meg vagyok elégedve vele. A bőröm szép puha lesz tőle reggelre. Nincs konkrétan ráírva hogy éjszakai krém, viszont nappali krémnek nem használnám, mert eltart egy ideig mire beszívódik és sokáig még kicsit tapadós tőle a bőr. 

Az utóbbi időben sajnos eléggé kipattogott és pattanásos lett a homlokom leginkább, de így ezeknek a használatával szerencsére lassan de javul a helyzet. Fontos, hogy ha kipróbálunk egy új terméket, ne várjunk egyik napról a másikra csodát és javulást, lehet hogy eltart 1-2 hétbe is mire a változás elindul jó irányba. Így mielőtt megveszünk valamit, gondosan válasszuk ki, nézzünk utána, az összetevőinek és ha ez mind megvan és a kipróbálásnál tartunk akkor legyünk türelemmel. 

Amit a micellás arctisztítónál (Yves Rocher) negatívumként tudnék felhozni, az az, hogy a pumpája eléggé fröcsköli a dolgokat, mivel ez az arcvíz tényleg víz állagú, így nem egyszer volt hogy lenyomtam a pumpát és a vattakorong helyett a ruhámon kötött ki a lemosó. 

Holnap hozok képet a termékekről és leírom a pontos nevüket is.